Klachtenregeling Kofferbakhandel.nl

Professionele Klachtenregeling – www.kofferbakhandel.nl

Bij www.kofferbakhandel.nl streven wij naar uitstekende klanttevredenheid. Mocht u onverhoopt een klacht hebben over onze producten of dienstverlening, dan kunt u deze eenvoudig melden via onderstaande klachtenprocedure.


1. Klacht indienen

U kunt uw klacht indienen via:
E-mail: info@feestartikelen.shop
Contactformulier: Beschikbaar op onze website.

Vermeld in uw klacht:

  • Uw naam en contactgegevens
  • Een duidelijke omschrijving van de klacht
  • Het ordernummer en de aankoopdatum
  • Eventuele relevante foto’s of documentatie

2. Bevestiging & Behandeling

Ontvangstbevestiging: Binnen 2 werkdagen ontvangt u een bevestiging van uw klacht.
Behandelingstermijn: Wij streven ernaar om klachten binnen 14 dagen af te handelen. Mocht dit langer duren, dan informeren wij u over de verwachte afhandeltermijn.

Onze klantenservice beoordeelt uw klacht zorgvuldig en neemt indien nodig contact met u op voor aanvullende informatie.


3. Oplossing & Geschillen

Indien uw klacht gegrond is, zoeken wij samen naar een passende oplossing, zoals:
✔️ Een vervangend product
✔️ (Gedeeltelijke) terugbetaling
✔️ Een andere vorm van compensatie

Indien u het niet eens bent met de geboden oplossing, kunt u de klacht opnieuw laten beoordelen. Komt u er samen met ons niet uit? Dan kunt u de klacht voorleggen aan:


4. Contactgegevens

Adres: Feestartikelen Shops, Rijksweg 20, 9422 CB Smilde, Nederland
Telefoon: +31 (0)653394321
E-mail: info@feestartikelen.shop

Wij zetten ons in voor een snelle en klantvriendelijke afhandeling van klachten.